توليد محصولات بازيافتي | پرك بازيافتي | گرانول بازيافتي
شركت رابين پلمير در راستاي كمك به چرخه محيط زيست اقدام به توليد محصولات بازيافتي نظير پرك بازيافتي و گرانول بازيافتي كرده است.

پت چيست؟

پلي اتيلن ترفتالات يا همان پت يك نوعي پلي استر مي باشد كه از دو نوع مونومر با نام هاي اسيد ترفتاليك خالص همچنين گلايكول تشكيل شده است. اين ماده سال هاست كه به منظور ساخت ظروف بسته بندي غذايي و منسوجات نساجي به كار گرفته مي شود و توانسته به دليل مزاياي بسياري مانند حمل و نقل راحت، شفافيت، داشتن مقاومت بالا در برابر ضربه، سبك بودن همچنين انعطاف پذيري بالا، نگهداري و حفظ مقدار مناسبي از گازها و رطوبت ايجاد شده توسط مواد نوشيدني، پايين بودن ميزان انرژي در توليد آنها و از همه قابل بازيافت شدن آنها در بسياري از صنايع ديگر نيز مانند توليد بطري هاي نوشابه و بطري آب معدني به كار برده شوند. اما متاسفانه اين محصول امروزه بيشترين حجم ضايعات دفعي و زباله ها را به خود اختصاص داده است كه با توليد پرك پت هات واش مي توانيد علاوه بر حفظ سلامت محيط زيست، كسب و كار پر رونقي راه اندازي كنيد.

پت بازيافتي

پرك پت هات واش چيست؟

پت هاي هات واش در حقيقت ماده اي هستند كه از بازيافت بطري هاي آب معدني و نوشابه كه پس از جمع آوري از زباله ها شسته شده و آسياب مي شوند به دست مي آيند. اين بطري هاي خرد شده به وسيله دستگاه هاي هات واش، درون حوضچه هاي آب داغ به همراه گل گير ضد عفوني شده و از هر نوع آلودگي زدوده مي شوند، سپس پرك هاي تميز و مرغوب در كارخانجات نساجي مورد استفاده قرار مي گيرند. اما در توليد پرك پت هات واش درصد ميزان آلودگي بسيار اهميت دارد و آن را با علامت اختصاري pmm نشان مي دهند كه معمولا بيشترين ناخالصي را در پت ها PVC ايجاد مي كند از اين رو كارخانه ها و خريداران اين محصول از طريق آزمايشات مخصوص ميزان درصد pmm پت هاي پرك شده را تعيين مي كنند سپس با توجه به درصد ناخالصي، ميزان قيمت پرك پت هاي هات واش را ارائه مي دهند.

توليد با كيفيت ترين پرك پت هات واش

زماني كه شما بتوانيد بهترين دستگاه هاي هات واش، سانتريفيوژ همچنين دستگاه شن گير و مدرن ترين دستگاه هاي جداسازي را به كار ببنديد مطمئنا اين توانايي را خواهيد داشت تا مرغوب ترين پرك پت هات واش را توليد كنيد و مشهورترين توليد كنندگان پارچه، سبد لباس و البته قالي و بسياري محصولات ديگر را از جمله مشتريان اصلي خود قرار دهيد. همچنين اين قابليت را به دست آوريد تا با آلياژسازي پرك پت هاي هات واش آنها را مقاوم سازي كنيد و در زمينه هاي بسياري پت هاي بازيافتي را مورد استفاده قرار دهيد.

بهترين روش بازيافت بطري هاي پت

بيشتر كساني كه به بازيافت بطري هاي پت اقدام مي كنند به اشتباه تصور كرده كه تمام بطري هاي مواد شوينده پي وي سي هستند و بطري هاي نوشيدني همگي از پت هستند و بدون در نظر گرفتن ظاهر و نوشته هاي بطري اغلب بطري هاي و قوطي هاي مواد شوينده را دور ريخته و مورد بازيافت قرار نمي دهند در صورتي كه بهتر است بدانيد برخي بطري شامپو ها و مايعات ظرفشويي از پت تهيه شده اند و حتي كلمه پت بر روي بطري ها درج شده است همچنين با نگاه كردن به ته بطري خواهيد فهميد كه اگر به شكل خطي باشد از جنس PVC است و اگر شكل نقطه اي داشته باشد از جنس پت مي باشد.

بازيافت پت ها

چگونگي بازيافت پت

اگر به دنبال بهترين روش از بازيافت كردن پت ها و تهيه پرك پت هاي هات واش هستيد بايد تمام نكات اساسي را دانسته و با خريد دستگاهي كه به انجام اين كار اختصاص يافته است كار بازيافت پت را آغاز كنيد، در انجام اين كار پس از جمع آوري پت كه همان بطري هاي نوشابه، آب معدني و...هستند بايد پت ها شستشو شده و در و ليبل هاي سطح آنها جدا شود. سپس پت ها درون دستگاهي با نام هات واش ريخته شوند و با آب داغ آلودگي پت گرفته شده و در نهايت پت خالص توليد شود. البته براي به وجود آوردن پرك پت هات واش تنها انجام اين مراحل نمي تواند به طور كامل ناخالصي پت ها را جدا سازي كند بلكه بايد پت ها مراحل ديگري را براي پرك پت هات واش شدن خالص پشت سر بگذرانند. يعني پت ها پس از گذراندن چندين مرحله ديگر در نهايت آسياب شده و به پرك تبديل مي شوند.

نكاتي مهم در تهيه پرك پت هاي هات واش

چنانچه در كار بازيافت پت فعاليت داريد و پرك پت هات واش توليد مي كنيد بهتر است بدانيد كه در شستشوي پلاستيك هاي متنوع و تهيه پرك از آنها كافي است پلاستيك ها را تميز كرده و تنها رنگ ها را از آنها جدا كنيد در صورتي كه شستشوي پت ها بايد با رعايت نكات اساسي انجام شده و شاخص آلودگي آنها پس از توليد پرك پت هاي هات واش تعيين شود. يعني اگر ميزان PVC و ديگر ناخالصي وجود داشته در پرك پت ها بيشتر از حد مجاز باشد، بار در كارخانجات استفاده كننده مورد قبول نخواهد بود و شما مجبور هستيد بار خود را با قيمت بسيار پاييني به فروش برسانيد از طرفي اگر سعي كنيد با استفاده از بهترين دستگاه ها پرك پت هاي هات واش، پرك پت هايي را توليد كنيد كه پايبن ترين ناخالصي را داشته باشند مطمئنا شما مشتريان بيشماري رو به سمت خود جذب مي كنيد و سودآوري زيادي براي شما خواهد داشت.

خريد پرك پت هات واش

شما متقاضي گرامي اگر به دنبال خريد پرك پت هاي هات واش با ناخالصي بسيار پاييني هستيد بهتر است بدانيد ما به عنوان فروشندگان عمده اين سايت بزرگترين و مشهورترين تامين كنندگان ضايعات پت در سراسر كشور مي توانيم حجم بالايي از پت آسيابي، پريفرم همچنين پت برسي و....را در اختيار شما قرار دهيم. اين مجموعه تمام تلاش خود را به كار بسته است تا مرغوب ترين پرك پت ها را با درصد ناخالصي ppm200 را عرضه كند و گامي بزرگ در پيشبرد سلامت محيط زيست بردارد.

خريد پت بازيافتي

فروش پرك پت هات واش

اين بازرگاني با فروش پرك پت هات واش جزء بزرگترين فعالان و خريداران پت هاي بازيافت شده به شمار مي آيد و اين قابليت را داريم تا نمونه هاي مختلفي از ضايعات پت مانند پرك پت هاي هات واش همچنين پرك پت آسيايي و پت پرسي را به منظور استفاده در كارخانجات الياف از هر نقطه اي در ايران خريداري كنيم. خوب است بدانيد مشاوران ما مي توانند شما را در زمينه خريد خطوط شستشو پت و راه اندازي دستگاه هاي هات و واش و ديگر دستگاه هاي مرتبط همچنين آموزش بازيافت پت ها راهنمايي كنند.

فروش گرانول

امتیاز:
بازدید:
[ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۴۶:۴۰ ] [ آرزو آخوندزاده ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی