توليد محصولات بازيافتي | پرك بازيافتي | گرانول بازيافتي
شركت رابين پلمير در راستاي كمك به چرخه محيط زيست اقدام به توليد محصولات بازيافتي نظير پرك بازيافتي و گرانول بازيافتي كرده است.

بهترين روش بازيافت بطري هاي پت

بيشتر كساني كه به  بطري هاي پت بازيافتي اقدام مي كنند به اشتباه تصور كرده كه تمام بطري هاي مواد شوينده پي وي سي هستند و بطري هاي نوشيدني همگي از پت هستند و بدون در نظر گرفتن ظاهر و نوشته هاي بطري اغلب بطري هاي و قوطي هاي مواد شوينده را دور ريخته و مورد بازيافت قرار نمي دهند در صورتي كه بهتر است بدانيد برخي بطري شامپو ها و مايعات ظرفشويي از پت تهيه شده اند و حتي كلمه پت بر روي بطري ها درج شده است همچنين با نگاه كردن به ته بطري خواهيد فهميد كه اگر به شكل خطي باشد از جنس  PVC است و اگر شكل نقطه اي داشته باشد از جنس پت مي باشد.

 

خريد و فروش پت هاي بازيافت شده

اگر شما به دنبال خريد پرك پت هات واش و يا فروش پرك پت هات واش هستيد مي توانيد با اين مجموعه در ارتباط باشيد تا پرك آسياب شده را همراه با در و ليبل و يا بدون در و ليبل، شستشو شده به روش سنتي را زير pmm 200  500 و 1000 به صورت نقد از شما خريداري كنيم. اگر هم مي خواهيد پرك پت هات واش مرغوبي را تهيه كنيد به شما اطمينان مي دهيم كه فعالان اين بازرگاني مي توانند با كيفيت ترين پرك پت هات واش را با حداقل افت، همراه با ارائه تخفيف رطوبت به شما عرضه كنند. ما خريدار هر تناژي از  پت پرسي و انواع ضايعات پت، پرك پت و هر نوع شكل ديگري از پت در هر نقطه اي از ايران هستيم و خريد خود را به صورت نقدي و يا مدت دارد انجام مي دهيم.

پرك پت هات واش چيست؟


نوعي پلاستيك كه غالبا حجم زيادي از ضايعات را تشكيل مي دهند پت نام دارند كه اگر پت ها به صورت اصولي بازيافت شود مي توانند  براي شما كسب و كار پر رونقي را به وجود آورند. اين مواد پلاستيكي در ابتدا بايد آسياب شوند كه به اين كار پرك گفته مي شود پس پرك پت هات واش يعني پت هاي آسياب شده اي كه در دستگاه هات واش شسته شده اند. اگر شما در كار بازيافت پت به دنبال سودآوري بيشتري هستيد بهتر است بدانيد كه در كار بازيافت پت، عددها و فاكتورهايي وجود دارد كه بايد در زمان پرك پت هات واش به آن توجه بسياري داشته باشيد زيرا تنها خريد پرك پت هايي صورت ميگيرد كه مطابق با معيارهاي اساسي به دست آمده بوده  و قابليت استفاده در كارخانجات مختلف را داشته باشند.د.

كاربرد هاي پت بازيافتي

بهترين دستگاه پرك پت

با توجه به پيشرفت تكنولوژي، دستگاه هايي وارد حوزه پرك پت هات واش شده اند كه به راحتي مي توانند در و ليبل هاي پت ها را جدا كرده و آن ها را به مخزن ديگري منتقل كنند. در اين دستگاه پت ها به دليل داشتن وزني بيشتر كه از در و ليبل دارند در قسمت هاي زيرين دستگاه باقي مي مانند و توسط دستگاه شن گير، ساييده شده و تميز مي شوند و تا حد زيادي شفافيت به دست مي آورند همچنين  آلودگي آنها تا درصد زيادي پايين مي آيد. خوب است بدانيد اين دستگاه مي تواند چسب هايي كه در مرحله هات واش بر روي بطري ها باقي مانده اند را  جدا كند سپس در حوضچه هايي از آب داغ به همراه گل گير دوباره شستشو داده شده و كار نهايي جدا سازي صورت بگيرد و سرانجام خالص ترين پت به دست آيد. چنين محصولي بدون شك مي تواند در آزمايشات متعدد، درصد پاييني از ناخالصي را داشته باشد و به عنوان يك مواد اوليه مرغوب، گزينه بسيار مناسبي براي از تعداد زيادي از كارخانجات به حساب آيد.

خريد و فروش اينترنتي پت بازيافتي

با توجه به استفاده هاي متعددي كه از پت بازيافتي مي ‌شود مي توان ديد كه امروزه بين استفاده از اين نوع پت و پت تازه و دست اول رقابت تنگاتنگي وجود دارد. اين امر در حالي است كه روز به روز كاربرد هاي پت بيشتر شده و از آنجايي كه استفاده از پت هاي دست دوم مي تواند براي ساخت محصولات مقرون به صرفه تر باشد پس بازيافت بطري هاي پت مي ‌تواند بسيار مورد توجه قرار گيرد.

خريد و فروش پت بازيافتي

اجزاي مختلف گرانول مستربچ

به طور كلي مي توان گفت انواع اجزاي گرانول مستربچ به سه دسته تقسيم شده كه شامل پليمر پايه مواد شيميايي افزودني و عامل سازگار كننده مي‌ شود. پايه پليمري كه شبيه پلاستيك است شامل انواع پلي اتيلن، پلي پروپيلن، پلي استايرن و اتيلن وينيل استات مي ‌شود. افزودني شيميايي نيز پودر رنگ بوده كه به عنوان بهبود دهنده ها و پركننده هاي شيميايي مورد استفاده قرار گرفته و موجب مي شود خواص گرانول بهبود پيدا كرده و قيمت تمام شده آن نيز كاهش پيدا كند. ديگر اجزاي مستربچ عامل سازگار كننده بود كه موجب بهبود بخشي افزودن يا رنگ مي شود. به طوري كه براي افزايش سازگاري شيميايي افزودني ها با پلاستيك از اين عامل ها استفاده مي شود. يكي از مهمترين مزاياي استفاده از گرانول مستربچ صرفه جويي در وقت، انرژي و هزينه لازم براي مخلوط كردن اين پودر ها مي باشد؛ زيرا استفاده از اين ماده بسيار اقتصادي است. از ديگر خواص گرانول مستربچ مي ‌توان به ايجاد شفافيت در محصولات رنگي، ثبات بيشتر خواص رنگ، بهبود بخشيدن فرايند ذوب، يكنواختي و پخش شدن بهتر رنگ ها، عدم پخش شدن رنگدانه ها در هوا و محيط و عدم آلودگي محل توليد، بهبود مشكلات تغيير و غلظت مواد افزودني و ذخيره سازي و جابجايي راحت تر مواد شاره كرد.

 

مستربچ آنتي اكسيدان

همانطور كه گفته شد گرانول مستربچ داراي انواع مختلفي است كه يكي از آنها مستربچ آنتي اكسيدان است. توجه داشته باشيد پليمر ها تركيباتي بوده كه به گرما، نيروي برشي و اكسيژن حساس هستند با اين حال اين مواد هنگامي كه در معرض گرما و يا نيروي برشي قرار مي گيرند مي توانند موجب بريدگي در زنجيره هاي مولكولي شده و در نتيجه تخريب پليمر را به همراه داشته باشند. همچنين اين پليمرها هنگامي كه در معرض اكسيژن قرار مي گيرند آغاز به فرايند اكسايش خود به خودي كرده كه اين واكنش تخريبي مي تواند موجب شكست زنجيره ها شود. براي اين امر و براي جلوگيري از به تاخير انداختن واكنش هاي تخريب اكسايشي پليمر ها، از آنتي اكسيدان ها استفاده شده كه به عنوان ماده آلي مي تواند فرآيند هاي تخريب را مهار كند. از مهم ترين مزاياي اين نوع گرانول مستربچ مي ‌توان به حفظ استحكام كششي، محافظت از زرد شدگي و تغيير رنگ، جلوگيري از ترك خوردگي و حفظ خواص مكانيكي افزايش طول عمر پليمري اشاره نمود.

گرانول

گرانول مستربچ ليز كننده

يكي ديگر از انواع گرانول مستربچ مستربچ ليز كننده بوده كه براي حل مشكل چسبندگي بين فيلم پليمري با سطح از آن استفاده مي شود. همچنين اين ماده موجب مي شود كه زندگي بين دو فيلم نيز از بين برود. مستربچ هاي ليز كننده بعد از فرآيند اكستروژن روي سطح مهاجرت كرده و يك لايه ايجاد مي نمايد كه اين لايه مي تواند ضريب اصطكاك بين لايه هاي فيلم با هر سطح ديگري را كاهش دهد. با اين وجود طبيعتا گرانول هاي مستربچ ليز كننده مي تواند در فرآيند توليد سهولت ايجاد كرده و جابجايي و حمل و نقل فيلم هاي پليمري را نيز آسان نمايد.

 

فروش گرانول

امتیاز:
بازدید:
[ ۹ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۱۱:۳۱ ] [ آرزو آخوندزاده ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی